گروه کوهنوردی قره داغ اهر تاسیس 1393.3.25
تاریخ : دو شنبه 25 خرداد 1394
نویسنده : امیر محتشم

به یاری خداوند منان همایش کوهنوردان استان روزجمعه با شرکت گروه کوهنوردی قره داغ به همراه دیگر کوهنوردان درروزجمعه مورخه 94.3.22 در محل قوشاداغ اهر برگزار شد در این همایش کوهنوردان به ارتفاع 3150 متری قوشاداغ اهر صعود کردند در این صعود 12 نفر از همنوردان گروه قره داغ شرکت کرده بودند.

تاریخ : سه شنبه 19 خرداد 1394
نویسنده : امیر محتشم

به کمک خداوندمنان روزجمعه مورخه 94.3.15 همزمان با روزجهانی محیط زیست به همراه 19 نفر از همنوردان گروه به طرف قسیر داغی براه افتادیم در این برنامه که سرپرستی آن به عهده برادر میکاییل نورالهی بودساعت 6.30 صبح از اهر عازم روستای کقالق شدیم وپس از نیم ساعت به روستا رسیده وازماشین پیاده شده بطرف آبشار شر شر براه افتادیم وصبحانه را درآن منطقه صرف نموده واز طرف شمال کوه شروع به صعود نمودیم وپس از عبور از ییلاق چرک وکوه فرضعلی به محل مورد نطر صعود نموده وباصرف ناهاردر چشمه ییلاق چرک که آبی گوارا وسرد دارد  وگشت وگذار در طبیعت بی همتای کچی قران ساعت 6 عصر به اهر بازگشتیم

تعداد امتیازدهندگان : 9
مجموع امتیاز : 9
تاریخ : دو شنبه 4 خرداد 1394

امتیاز مطلب : 26
تعداد امتیازدهندگان : 6
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : دو شنبه 4 خرداد 1394
نویسنده : امیر محتشم

بانام خداوند متعال,با شرکت 12 نفر از همنوردان عزیز گروه قره داغ ,کلاس کوهپیمایی روزهای چهارشنبه پنجشنبه وجمعه بامشارکت ویاری هیئت کوهنوردی شهرستان اهر در محل هیئت برگزار گردید. این کلاس کارآموزی بامربیگری برادرواستاد عزیزآقای احدآخجسته در طی دوروز بصورت تئوری ویک روز عملی در محل کوههای شیور برگزار شد

برگزاری کلاس عملی درشیور توسط برادر احد آخجسته

آموزش گره ها

برگزاری کلاس عملی سنگنوردی وصعودوفرود

امتیاز مطلب : 35
تعداد امتیازدهندگان : 7
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
نویسنده : امیر محتشم

به کمک خداوند منان روز پنجشنبه مورخه 94.2.24 به همراه 8 نفر از کوهنوردان گروههای داغ داش وقره داغ به طرف مشکین شهر حرکت نموده وبا عبور از روستای کنده در روستای کله درق پیاده شده وبه طرف کوههای سرسبز وبا مه پوشیده شده منطقه گیلدیمان براه افتادیم وبا طی 5 ساعت پیاده روی به چشمه گیلدیمان رسیدیم که شب شده بود ابتدا چادر هایمان را برپا کرده وشروع به تدارک شام نمودیم بالاخره باصرف شام در شب بارانی وتاریک وکاملا ساکت فعالیتمان را پایان داده وخوابیدیم وصبح روز بعد با صرف صبحانه وصعود به قله وسایلمان را جمع نموده واز مسیر دره گیلدیمان به قوتانلو حرکت نموده وپس از عبور از راههای صعب العبور ومسیر رودخانه ای در ساعت 8 عصر به کنار قره سو رسیدیم سوار ماشین شده وبه اهر رهسپار شدیم.

امتیاز مطلب : 35
تعداد امتیازدهندگان : 7
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394

امتیاز مطلب : 31
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
نویسنده : امیر محتشم

به کمک خداوند متعال روزجمعه مورخه 94.2.18 به همراه24 نفر از اعضای فعال گروه قره داغ طبق برنامه قبلی ساعت 5 صبح به طرف کوه کمتال براه افتادیم وپس از طی 3.5 ساعت از مسیر ورزقان خروانق به روستای نوجه مهر رسیدیم وپس ازهماهنگی با دیگر گروههای اهری حاضر در منطقه (داغ داش وکسری)وبا توصیه های مسول محیط زیست منطقه وبا کسب اجازه ازایشان به طرف کوه براه افتادیم(لازم بذکر است این کوه بسیار زیبا که جزء منطقه حفاظت شده کمتال میباشد مشرف به کشورهای ارمنستان وآذربایجان است ودر کنار رود ارس واقع شده است )وبا عبور از مسیرهای صعب العبور وخطرناک که گاها شیبش به 70 درجه هم میرسد وباطی تقریبا 5 ساعت راهپیمایی به قله آن رسیدیم وپس ازتماشای منظره بی بدیل منطقه به چشمه کمتال برگشته وبعداز صرف ناهار به پایین کوه بازگشتیم وساعت 6.5 عصر بطرف اهر براه افتادیم دراین برنامه که با 8 ساعت کوهنوردی تقریبا سخت همراه بود سرپرستی برنامه به عهده برادر محترم آقای ابراهیم مینقی زاده بود که بخاطر زحمات متحمله ازایشان تقدیر وتشکر بعمل می آوریم .

حرکت از روبروی روستای نوجه مهر

مجموع امتیاز : 0
تاریخ : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394
نویسنده : امیر محتشم

با یاری خداوند منان روز جمعه مورخه 94.2.4 مطابق برنامه به همراه 21 نفر از اعضای گروه با یک دستگاه مینی بوس راس ساعت 6 صبح بطرف کلیبر وروستای اویری براه افتادیم وپس از رسیدن به روستا از ماشین پیاده شده ودر فاصله یک کیلومتری آن صبحانه را در محفل دوستان صرف نموده و بطرف منطقه براه افتادیم وبا عبور از جلوی قلعه اویری که در بالای کوه صخره ای مانندعقاب تیز بین ناظر رهگذران است به دامنه کوهی پوشیده از درختان جنگلی  رسیدیم وبا صعود از آن وباطی تقریبا 8کیلومتربه منطقه ییلاقی اش اصلان رسیدیم که طبیعت بی نظیر آن همه همنوردان رامسحورنمود خلاصه پس ازصرف ناهار ومختصر استراحتی دوباره براه افتاده وبا طی تقریبا 7 کیلومتر ساعت 8 عصر به روستا بازگشته ورهسپار اهر شدیم.

امتیاز مطلب : 15
تعداد امتیازدهندگان : 3
مجموع امتیاز : 3

آخرین مطالب

به وبلاگ گروه کوهنوردی قره داغ اهرخوش آمدید این وبلاگ جهت آگاهی ازبرنامه های گروه کوهنوردی قره داغ تاسیس گردیده است